GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

RÓLUNK

Kik vagyunk mi?

A THE PRIMAL PANTRY küldetése az, hogy megszabadítsa az embereket a finomított, feldolgozott élelmiszerektől amik évek óta dominálnak az étrendünkben. Finom, tápláló ételeket kínálunk, amelyek teljes mértékben hozzájárulnak a tiszta étkezést biztosító élethez, nem tartalmaznak glutént, tejterméket, finomított cukrokat és növényi olajokat, és mindig 100% -ban valódi élelmiszerként készülnek.

Alapítónk Suzie Walker gondolatai:

“Mindenki valódi ételre vágyik. Olyanra, amely a szervezetünkkel együtt működik és nem ellene. Ami valódi összetevőkből készül és mentes minden adalékanyagtól, vagy bármi más meghatározhatatlan anyagtól. Rengeteg bizalmatlanság van ezzel kapcsolatban. Elkezdtük megkérdőjelezni a címkéket, összetevő-felsorolásokat és azok eredetét. Mi fogyasztók, ma már sokkal jobban vagyunk tájékoztatva, mint 10 évvel ezelőtt és ennek eredményeként ma már okosabb szabályozásokat is alkalmaznak. A The Primal Pantry igazi kihívásokkal találta szembe magát az élelmiszerpiacon, miközben a valódi ételek reformját tűzte ki céljául.
Fel kellene hagynunk a valódi ételek magas árának megkérdőjelezésével, sokkal inkább azon kellene gondolkoznunk, hogy a feldolgozott élelmiszerek miért olcsóbbak?”

Olvasd el a történetünket itt: A The Primal Pantry sztori

A termékeket vegánok is ehetik?

Igen, a teljes termékválasztékunk – a snack szeletek és a fehérje szeletek is – vegánbarátok. A legtöbb fehérjeszelettől eltérően mi növényi, kender fehérjét használunk termékeinkhez.
Ez a fehérje teljes aminosav profilt kínál, amely esszenciális zsírsavakat tartalmaz, ezek könnyen emészthetők a szervezet számára. A kenderfehérje mentes a tejszármazékoktól és a szójától is.


				
Miért mások ezek a snack szeletek?

Büszkék vagyunk arra, hogy valódi ételeket készítünk. Primal szeleteink 5 igazi élelmiszer-összetevőt tartalmaznak, vagy kevesebbet, míg a fehérjeszeletek maximum 8 igazi valódi élelmiszerből készülnek.

Nem tartalmaznak olyan összetevőket, amelyeket otthon ne találhatnál meg a konyhaszekrényben. Minden szeletünk vegánbarát, paleo, gluténmentes, gabonamentes, tejszármazék mentes és nyers. Nem tartalmaz semmilyen tartósítószert, adalékanyagot, színezőanyagot, finomított cukrot, szójat vagy növényi olajat. Ezek egyszerűen hidegen sajtolt rudak, amiket kézzel készítettek egy nagy brit konyhában. Ó, és természetesen nagyon finomak!

Drágák ezek a szeletek, nem?

A minőségi, feldolgozatlan élelmiszerek drágák, ami azt jelenti, hogy a mi szeleteink nem olcsók. Különösen, ha egyes szuperolcsó-, szemétbe való termékkel hasonlítjuk össze ami a boltokban kapható.

Ennek ellenére a kérdés nem az, hogy a mi szeleteink miért drágák, hanem az, hogy mások hogyan lehetnek ennyire olcsók?

A mi termékeink kizárólag VALÓDI összetevőket tartalmaznak. Nincsnek kamu ízesítők, olcsó mesterséges édesítőszerek, költségkímélő szirupok és kivonatok.
Csak néhány valódi élelmiszer összetevő, semmi más.

Mi a különbség a Primal és a fehérje szeletek közt?

Mindkét kollekciónk hihetetlenül ízletes, csak néhány valódi élelmiszer-összetevőből készült, hidegen préselve. A fehérjeszeletek speciálisan úgy lettek kialakítva, hogy ideális társak legyenek az edzéshez.  21% kenderfehérjét tartalmaznak, hogy segítsenek az izmok regenerálódásában és növekedésében.

Primal termékcsaládot edzés közben, vagy mindennapi egészséges táplálékként is élvezheted. A lassú felszívódású energiák nagy forrását biztosítják, csak alacsonyabb a fehérjetartalmuk, mint a fehérje szeleteknek

Hol készülnek ezek a szeletek?

Minden termékünk a napfényes Anglában készül, kézzel és hidegen sajtolva.

Gluténmentesek a termékek?

Primal gyümölcsszeleteink szeleteink (30g és 45g) mind gluténmentesek.

Fehérje szeleteink glutént is kezelő gyárban készülnek. A mi szeleteinket külön sorban állítják elő, amelyet minden gyártási folyamat után alaposan megtisztítanak. Mivel azonban a gyár máshol glutént kezel, nagyon kicsi szennyeződés veszélye, de emiatt nem állíthatjuk a csomagoláson, hogy a termékek gluténmentesek.

GMO mentesek a termékek?

Igen, minden termékünk abszolút GMO mentes

Mi a helyzet az allergénekkel?

Az összes allergén anyag fel van tüntetve a csomagoláson. Termékeink nem tartalmaznak tejszármazékokat, glutént, színezékeket, finomított cukrokat, szóját, növényi olajokat és mogyorót. 

Minden termékünk tartalmaz dióféléket.

Hűtőben kell tárolni a termékeket?

Nem, termékeink nem igényelnek hűtést. A hűvös sötét helyen való tárolást ajánljuk.

SZÁLLÍTÁS

Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási költség egységesen 990 forint, 20.000 Ft feletti megrendelésnél ingyenes.
Mennyi időn belül szállítunk?
Amennyiben13:00-ig leadod rendelésed, azt még aznap átadjuk a futárnak, és már másnap meg is kaphatod!

Az előfizetéses megrendeléseket minden hónap utolső napján zárjuk, és a következő hónap első hetében adjuk át futárnak. Ez azt jelenti, hogy pl. a november 30-ig leadott rendeléseket december első hetében (legkésőbb december 7-ig) adjuk át a futárnak. A december 1. és december 31. között beérkezett megrendeléseket január 7-ig szállítjuk, és így tovább. Az előfizetéses csomagok feladása minden hónap elején, legkésőbb 7-éig történik. A csomag feladásáról e-mailben tájékoztatunk Téged, az azt követő munkanapon várható annak kézbesítése.

Befér a csomag a postaládába?
Jelenlegi dobozaink nem férnek be a postaládába. Annak érdekében, hogy minden snack beférjen a dobozba, valamint épségben és sértetlenül érkezzen meg hozzád nem borítékban, hanem egy kicsit nagyobb dobozban küldjük.
Mi a teendőm, ha nem érkezik meg a csomag?

Ha nem kapod meg a csomagod a feladási értesítő email utáni 2-3 nappal sem, feltétlen értesíts minket az hello_kukac_primalpantry.hu címen. Semmiképpen nem szeretnénk, hogy kedvenc snackjeid nélkül maradj, ezért olyan gyorsan intézkedünk, ahogy csak tudunk!

Visszakérhetem a doboz árát is?
Természetesen. Kérjük vedd figyelembe, hogy csak, eredeti, sértetlen csomagolású, és minden terméket tartalmazó dobozt veszünk vissza. A visszaküldés részletes feltételeit megtalálod az Általános Szerződési Feltételekben, ide kattintva.
Hová küldjem vissza a terméket?

Postacímünk a következő: Top Sport 2000 Kft. 8412 Gyulafirátót, Pogánytelki u.19/a
Kérjük vedd figyelembe, hogy utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni, ezért sima postai küldeményként add fel.

FIZETÉS
Mikor kell kifizetni a megrendelésem?
Ha nem az előfizetéses dobozt vásárolod meg, akkor többféle lehetőség közül választhatsz:

Utánvétes fizetés – ilyenkor a futárnak fizetsz készpénzben a csomag átvételekor.
Bankkártyás fizetés – biztonságos nakkártyás fizetést biztosítunk a Barion rendszerén keresztül.

Ha az előfizetéses dobozt választod, akkor az alábbiak szerint működik a fizetés:

Havi előfizetés esetén: A vásárlással egyidőben kell kifizetned az első havi doboz árát, majd innentől fogva a számlavezető bankod a következő hónapokban (ugyan azon a napon, mint amikor vásároltál) automatikusan utalja részünkre a doboz árát. Tehát elegendő egyszer megrendelned, amíg le nem mondod mi automatikusan küldjük neked kedvenc snackjeidet. Kérjük vedd figyelembe, hogy az előfizetéses dobozokat nem azonnal, hanem minden hónap első hetében egyszerre küldjük ki összes előfizetőnknek.

Példa:
November15-én megrendeleded az előfizetéses csomagot, havi előfizetéssel. A doboz ára 6.590 Ft + 990 Ft a szállítási költség, ami összesen 7.580 Ft. November 15-én fogunk megterhelni a bankkártyádat 7.580 Ft-al, és december első hetében szállítjuk neked.
A következő terhelés december 15-én fog megtörténni és január első hetében szállítjuk, és így tovább.

3 havi előfizetés esetén: A vásárlással egyidőben kell kifizetned az első 3 havi doboz árát, majd innentől fogva a számlavezető bankod három havonta (ugyan azon a napon, mint amikor vásároltál) automatikusan utalja részünkre 3 havi doboz árát. Tehát elegendő egyszer megrendelned, amíg le nem mondod mi automatikusan küldjük neked kedvenc snackjeidet. Kérjük vedd figyelembe, hogy az előfizetéses dobozokat nem azonnal, hanem minden hónap első hetében egyszerre küldjük ki összes előfizetőnknek.

Példa 2:
November 15-én megrendeled az előfizetéses csomagot, 3 havi előfizetéssel. A 3 doboz ára 19.770 Ft + 2.970 Ft a 3 szállítási költség, ami összesen 22.740 Ft. November 15-én fogunk megterhelni a bankkártyádat 22.740 Ft-al, és december első hetében szállítjuk neked.
A következő terhelés február 15-én fog megtörténni, majd május 15-én, és így tovább.


Kérjük vedd figyelembe, hogy az előfizetéses doboz kiküldése, csak a teljesített fizetés után történik meg. A befizetésnek a hónap utolsó napjáig be kell érkeznie, hogy a következő hónap elején a csomagot feladjuk részedre.

Tényleg csak egyszer kell megrendelnem az előfizetéses dobozt, és utána automatikusan vonjátok a számlámról az összegét?
Igen. Ha a havi előfizetést választod akkor havonta, ha a 3 havi előfizetést választod akkor 3 havonta, amennyiben a 6 havi előfizetést választod akkor 6 havonta fogjuk megterhelni a kártyád a megrendelésed összegével.

Természetesen mindegyik előfizetést bármikor, pár kattintással lemondhatod!

Mi történik, ha nem tudjátok az előfizetés árát beszedni a bankszámlámról?
Előfordulhat, hogy a terhelési napon nem sikerül beszednünk a bankszámládról a megrendelésed összegét. Ennek több oka is lehet (lejárt bankkártya, időközben megszüntetett számla, nincs fedezet a számlán..stb.).

Azt semmiképpen nem szeretnénk, hogy valami miatt ne kapd meg a havi csomagod!

A csomagok feladása minden hónap első hetében történik, így még akkor is pár nap a rendelkezésünkre áll, hogy közösen orvosoljuk a problémát, ha a hónap utolsó napjain adtad le a rendelést. Sikertelen beszedés esetén kollégánk felveszi veled a kapcsolatot.

Hogyan tudom megváltoztatni a bankkártyám adatait?
Előbb utóbb minden bankkártya lejár, de előfordulhat, hogy még előtte bankot váltasz. Ezekben az esetekben a havi csomagod árát nem tudja felénk a bankod továbbítani, így módosítanod kell a bankkártyád adatait, és újra megrendelni a kiválasztott csomagot.
Biztonságos a weboldalatok?
Előbb utóbb minden bankkártya lejár, de előfordulhat, hogy még előtte bankot váltasz. Ezekben az esetekben a havi csomagod árát nem tudja felénk a bankod továbbítani, így az előfizetésed megszűnik. Az új bankkártyáddal ezért újra meg kell rendelned a kiválasztott csomagot.
HOGYAN MŰKÖDIK AZ ELŐFIZETÉS?
Mit jelent pontosan az előfizetés?
Az előfizetés azt jelenti, hogy elegendő egyszer megrendelned 10 darabos előfizetéses dobozunkat, onnantól fogva mi minden hónap első hetében automatikusan szállítjuk neked. A megrendelt csomag árát is automatikusan fogja elutalni részünkre a számlavezető bankod minden hónapban, egészen addig, amíg le nem mondod az előfizetést. Előfizetésed pár kattintással, bármikor lemondhatod!
Kiválaszthatom én, hogy mi legyen a dobozban?

Az alábbi 5 termék biztosan benne lesz a dobozban:

alma-pekándió snack szelet
mogyoró-kakaó snack szelet
kókusz-makadámia snack szelet
mandula-kesu snack szelet
vegyes gyümölcsös protein szelet

A maradék ötöt te válogathatod hozzá, tetszőlegesen.

Hogyan tudom leadni a rendelésem előfizetéses csomagra?
A rendelés folyamat nagyon egyszerű. A  legördülő menüből válaszd ki, hogy milyen előfizetést szeretnél vásárolni (minél hosszabb időszakra fizetsz elő – 3, 6, vagy 12 hónap – annál kedvezőbb áron kapod a csomagot), majd az öt alap termék mellé válogasd ki, hogy melyik ötöt szeretnéd még a dobozban látni. Ha ezzel megvagy, tedd a kosárba a kiválasztott csomagot, add meg a címed, a fizetési információkat, majd kattints a „Megrendelem”gombra.
Ajándékba is adhatom a termékeket vagy az előfizetést?
Természetesen! Ha van olyan családtagot, barátod vagy ismerősöd, akiről tudod, hogy imádja a természetes, első osztályú egészséges snackeket, miért ne lephetnéd meg vele ajándékba? A szállítási cím résznél egyszerűen csak add meg az ő nevét és mi oda szállítjuk a csomagot. Ha kitöltöd az üdvözlőkártya részt is, akkor a te üzeneteddel ellátott kis lapot is bele fogjuk tenni a csomagba. Ezzel biztosan nagy örömet fogsz okozni!
Elégedetlen vagyok a csomaggal, visszaküldhetem?
Igen. A visszaküldés pontos feltételeit megtalálod az Általános Szerződési Feltételek menüpontban.
Hogyan tudom lemondani az előfizetésem?
Előfizetésed bármikor, indoklás nélkül lemondhatod webáruházunk „saját fiókom” – „előfizetéseim” menüpontja alatt. Amennyiben lemondtad, onnantól fogva nem terheljük tovább a bankkártyád az előfizetésed összegével.
Ha meglévő rendelésemmel kapcsolatban van kérdésem, kihez fordulhatok?

Fordulj bátran vevőszolgálatunkhoz elérhetőségeink bármelyikén.
Email címünk: hello@primalpantry.hu
Telefon: +36 30 346 6607
Kérjük, a gyors ügyintézés érdekében minden esetben keresd elő a rendelésed sorszámát, melyet a visszaigazoló e-mailek tárgyában, valamint magában a levélben, illetve a honlapon, személyes bejelentkezést követően az „saját fiókom” menüpontban is megtalálsz!

SAJÁT FIÓKOM
Hol találom a megrendeléseim, előfizetéseim?
Webáruházunkban bejelentkezés után a „saját fiókom” menüpontra kattintva találod meg az „előfizetéseim” menüpont alatt. Itt tudod lemondani, vagy megváltoztatni az előfizetésed, illetve itt tudod megváltoztatni a szállítási és számlázási címed valamint bármilyen adatod.
Hogyan tudom törölni az előfizetésem?
Az előfizetésed törlése nagyon egyszerű, és bármikor pár kattintással megteheted. Bejelentkezés után a „saját fiókom” menüpontra kattintva az „előfizetéseim” menüpont alatt kattints a „törlés”-re. Bármikor felfüggesztheted az előfizetésed, és a későbbiekben bármikor újra indíthatod.
Hogyan tudom megváltoztani a szállítási címem?
Bejelentkezés után a „saját fiókom” menüpontra kattintva tudod megváltoztatni a szállítási címed.
Személyesen átvehetem a rendelésemet?
Offline üzlettel jelenleg nem rendelkezünk, így rendelésed személyes átvételére nincsen lehetőség.

Bármilyen további kérdésed van, kérjük, keress minket az alábbi elérhetőségeken:
– Telefonos ügyfélszolgálat: 20/944 0992 (hétfőtől- péntekig, 9.00-16.00 között)
– Email: hello_kukac_primalpantry.hu

 

Minden Primal Pantry szelet mentes az alábbi összetevőktől: szója, gabonafélék, tej, glutén és finomított cukrok.

Nem tartalmaznak színezékeket és semmilyen más mesterséges adalékanyagokat.

Kövess minket Facebookon és az Instagramon!